We verdiepen ons in je klanten, zijn ze blij en loyaal en waarom eigenlijk? Wat kan er beter of moet anders. En ja, we kijken ook naar (NPS, CES, CSAT) scores. Maar meer dan dat, we gaan met je klanten in gesprek.
We verdiepen ons in je organisatie, dus in je mensen. Wat drijft hen in jullie organisatie te willen werken, waaruit blijkt hun liefde voor de klant? We verdiepen ons in jou: waar ben je naar op weg met jezelf in deze organisatie en wat heeft dat met de klant te maken?
We verdiepen ons in feiten, cijfers en processen, hoe bruikbaar ze zijn om het elke dag nog beter voor je klant te kunnen doen.
Samen formuleren we de opdracht en vullen we met jou de beste aanpak en oplossingen in.
Wij zijn een hecht team. Hard en zacht. Veel gezien, gedaan en vooral ook gerealiseerd in een variëteit aan organisaties. Door de wol geverfde, onafhankelijke professionals met een koel hoofd en een warm hart. Altijd met één oog op het doel. Het allerbelangrijkste is: we zijn gewoon aardige jongens.
Eef heeft diepgaande kennis van en ervaring met processen, is zwarte band Leaner, speelt met feiten, cijfers en management-informatie. Is analytisch sterk, scherp en snel, pragmatisch, beetje filosofisch, af en toe een beetje bot. Levensgenieter en verhalenverteller. Vele jaren in het hart van de top van de internationale zakelijke dienstverlening maakt hem tot een serieuze sparringpartner. Hockeyman en scheidsrechter.
Erik werkt met drijfveren, passie en talenten van mensen in organisaties. Hij helpt hen te verbinden met wie ze zelf zijn, wat ze in en met hun organisatie willen bereiken en hoe zij hun klanten hierin omarmen. Hij weet het beste uit anderen boven te halen, inspirerend, scherp maar zeker niet vrijblijvend. Hij werkt tussen de regels door. Vele jaren in de top van de zakelijke dienstverlening met bedrijfsvoering en HRM in zijn aandachtsgebieden, gaat het hem altijd om de loyale klant. Wereldreiziger en beeldhouwer.
Wat wil je zelf en met je klanten? Wat is je ambitie en je doel? Wat maakt je probleem of uitdaging?
Een uitgebreide analyse van de verwachting èn beleving van de klant tijdens verschillende fases van contact. Kijken zowel naar communicatie als onderliggend proces.
Begint met het creëren van een contact-analyse. Is een onderdeel van het KRP. Geeft inzicht in (onbewuste) klantbeleving.
Workshops voor directie en senior management. Workshops voor management en medewerkers. Specifieke trainingen voor medewerkers die direct met klanten omgaan. Onderwerpen lopen uiteen van klantinspiratie, fundamenten van de klant, blanco canvas tot leren luisteren en strategische klantbenadering.
Klantoptimalisatie in plaats van procesoptimalisatie.
Hier kun je inloggen voor OutsideInsight Heartbeat Tool
Heineken
UWV
Launch! BPO
Loyens & Loeff
RvdB
Pharmapartners
Danone
Lexence
Accenture
Ministerie van Financiën
Booking.com
We hebben veel leuke vrienden. Eén ding weten we zeker: niet iedereen heeft alle kennis en expertise in huis. Omdat we voor elke kwestie de beste expertise in willen zetten, maken we graag en vaak gebruik van onze vrienden. Maar of we het nou zelf doen of met vrienden, wij nemen eigenaarschap en zorgen dat we onze kennis en vaardigheden aan jou en je organisatie overdragen. Wij realiseren het vooraf afgesproken resultaat.